στη διάθεσή σας!

η αξιοπιστία μας,

εξουσιοδοτημένο service Samsung

Η εμπειρία, η υπευθυνότητα και

στη διάθεσή σας!

η αξιοπιστία μας,

Η εμπειρία, η υπευθυνότητα και

εξουσιοδοτημένο service Samsung

Εγγύηση ποιότητας

Εξουσιοδοτημένης επισκευής Samsung

Εγγυηση ποιοτητας
Πλεονεκτhματα

Εξουσιοδοτημένης επισκευήςSAMSUNG

ESD safeπεριβάλλον εργασίας

Η ηλεκτροστατική εκφόρτιση (ElectroStatic Discharge ή ESD), είναι ένα σύνηθες γεγονός σε μη προστατευμένο περιβάλλον εργασίας.

Είναι αποτέλεσμα της ύπαρξης στατικού ηλεκτρισμού και η άμεση αυτή εκφόρτιση μπορεί να προκαλέσει μη αναστρέψιμες βλάβες στην πλακέτα της συσκευής ή/και στα επιμέρους τμήματά της (οθόνη, touch panel, κλπ), κατά τη διάρκεια μιας επισκευής. 

Το πιστοποιημένο ESD safe περιβάλλον εργασίας μας, προστατεύει την συσκευή σας καθ όλη τη διάρκεια παραμονής της στον χώρο του εξουσιοδοτημένου Samsung service. 

Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχουν εγκατεστημένες ειδικές κατασκευές (αντιστατικό πάτωμα, ειδικοί πάγκοι/καρέκλες εργασίας, προστατευμένοι χώροι αποθήκευσης ανταλλακτικών). Συγχρόνως  γίνεται συνεχής χρήση ειδικών αξεσουάρ προστασίας από τους τεχνικούς μας και τηρούνται συγκεκριμένες διαδικασίες. Παράλληλα γίνονται περιοδικά μετρήσεις του περιβάλλοντος εργασίας με ειδικό εξοπλισμό, έτσι ώστε να εγγυόμαστε την προστασία και ασφάλεια της συσκευής σας καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής της στον χώρο του επισκευαστικού μας κέντρου. 

esd service
samsung soft care

Προστασία προσωπικών δεδομένων

Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της διαχείρισης μιας συσκευής προς επισκευή, είναι η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και του απορρήτου σας. 

Κατά την παραλαβή της συσκευής σας, η συσκευή σας θα μπεί σε λειτουργία συντήρησης, έτσι ώστε να προστατευτούν τα προσωπικά σας δεδομένα. 

Στην περίπτωση που η επισκευή απαιτεί αλλαγή της κεντρικής πλακέτας και δεν έχετε προλάβει να πάρετε αντίγραφο ασφαλείας των δεδομένων σας, μην ανυσηχείτε. Μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς, εντελώς δωρεάν, μέσω της υπηρεσίας Soft Care της Samsung! Μια ακόμη premium υπηρεσία ενός εσξουσιοδοτημένου service Samsung!

H διαδικασία του back up γίνεται μέσω του Smart Switch, και δεν αποθηκεύονται τα δεδομένα σας σε τοπικό μας Η/Υ.Αυτά θα αποθηκευτούν  στο μέσο που θα μας υποδείξετε εσείς (micro SD/USB 3.x stick)*. 

 * Υπάρχει χρέωση για τη μέσο αποθήκευσης. 

Επισκευή μόνο με γνήσια, καινούρια ανταλλακτικά

Μια υπεύθυνη, αξιόπιστη και κορυφαίας ποιότητας επισκευή προϋποθέτει και την χρήση μόνο γνήσιων, καινούριων ανταλλακτικών. 

Έτσι κι εμείς, χρησιμοποιούμε, εκ των πραγμάτων, μόνο γνήσια ανταλλακτικά, ώστε το αποτέλεσμα της επισκευής να είναι άρτιο και ο πελάτης να συνεχίζει να απολαμβάνει την τέλεια εμπειρία χρήσης της Samsung συσκευής του!

Η χρήση ενός γνήσιου ανταλλακτικού δεν αφορά μόνο το κύριο ανταλλακτικό της επισκευής, πχ. αλλαγή οθόνης και δεν σταματάει μόνο εκεί.

Υπάρχουν πολλά συνοδευτικά ανταλλακτικά σε μία επισκευή, τα οποία μόνο ένα εξουσιοδοτημένο service Samsung μπορεί να χρησιμοποιεί. Για παράδειγμα τα αυτοκόλλητα για να κλείσουν σωστά τα εξωτερικά καλύμματα για να διατηρηθεί η αδιαβροχοποίηση αλλά και το άψογο grip (η αίσθηση κρατήματος) της συσκευής. Επίσης ανταλλακτικά που δεν ξαναχρησιμοποιούνται μετά την αφαίρεσή τους, όπως είναι η μπαταρία σε περίπτωση αλλαγής οθόνης σε εντός εγγύησης επισκευή. Όπως και άλλα υλικά που απαιτούνται για την σωστή και εγγυημένη αδιαβροχοποίηση* της συσκευής σας!

*(αφορά μοντέλα Galaxy S & N & Α52+ series)

εξουσιοδοτημένο service Samsung
αυτοματο ανοιγμα συσκευής

Αυτοματοποιημένη διαδικασία για το άνοιγμα/κλείσιμο της συσκευής

Μια πολύ σημαντική διαδικασία είναι το σωστό άνοιγμα της συσκευής, το οποίο πρέπει να γίνεται με τον βέλτιστο τρόπο, ώστε να μην προκαλούνται φθορές ή σημάδια στην συσκευή.

Εξίσου σημαντικό είναι το να κλείσει σωστά μετά την επισκευή της, χωρίς να υπάρχουν και πάλι φθορές ή σημάδια, για να διατηρηθεί η άψογη αίσθηση κρατήματος στο χέρι αλλά και η άψογη αισθητική της. 

Όλα τα παραπάνω είναι εγγυημένα ως αποτέλεσμα, λόγω του αυτοματοποιημένου μηχανικού εξοπλισμού της Samsung! Εξοπλισμός που υπάρχει μόνο σε ένα εξουσιοδοτημένο service Samsung! 

Χωρίς σημάδια και φθορές, χωρίς συμβιβασμούς στην εμπειρία χρήσης.

Με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, προσφέρουμε κορυφαία ποιότητα επισκευής! Για να συνεχίζει ο πελάτης μας να απολαμβάνει την κορυφαία εμπειρία χρήσης της Samsung συσκευής του. 

Αλλαγή κεντρικής πλακέτας

Μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τοπικά στο εξουσιοδοτημένο service μας όλων των ειδών τις βλάβες, ακόμα και αν αυτές απαιτούν αλλαγή της κεντρικής πλακέτας! 

Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος επισκευής είναι πολύ σύντομος, αφού δεν απαιτείται αποστολή (escalate) σε service Samsung μεγαλύτερου Level. Άμεση επισκευή, όποιο κι αν είναι το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη συσκευή σας!

Αλλαγή κεντρικής πλακέτας, οθόνης, κυκλώματος φόρτισης, μπαταρίας, κάμερας, ακουστικού, μεγάφωνου, μικροφώνου, αναγνώστη sim/sd card, πλαισίου, καλύμματος πλάτης και γενικά οτιδήποτε χρειαστεί η συσκευή σας Εμείς είμαστε πάντα έτοιμοι να το επισκευάσουμε, έτσι ώστε μα συνεχίζετε να απολαμβάνετε τη χρήση της Samsung συσκευής σας!

αλλαγή κεντρικής πλακέτας
εμπειροι τεχνικοί

Άρτια εκπαιδευμένοι και έμπειροι τεχνικοί

Απαραίτητη προϋπόθεση για επιτυχημένο αποτέλεσμα επισκευής είναι οι τεχνικοί να διαθέτουν πολυετή εμπειρία στην επισκευή συσκευών κινητής τηλεφωνίας και να είναι σωστά εκπαιδευμένοι σε θεωρία αλλά και στην πράξη, για κάθε μοντέλο ή βλάβη που θα κληθούν να επισκευάσουν. 

Συνεχής εκπαίδευση και στοχευμένα test τόσο από την Samsung, όσο και από την εταιρία μας, έχουν σαν αποτέλεσμα οι έμπειροι τεχνικοί μας να είναι πάντα έτοιμοι να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε βλάβη, με ταχύτητα και υπευθυνότητα.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όχι μόνο την σωστή και γρήγορη επισκευή της συσκευής σας, αλλά και την βεβαιότητα ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε, αφού η συσκευή ελέγχθηκε με auto και manual test σε πάνω από 100 σημεία λειτουργίας της και είναι έτοιμη να σας προσφέρει και πάλι την τέλεια εμπειρία χρήσης της αγαπημένης σας Samsung συσκευής. 

Ποιοτικός έλεγχος 100+ σημείων

Μετά το τέλος κάθε εντός εγγύησης επισκευής, γίνεται πάντα διαγνωστικός έλεγχος με εξειδικευμένο πρόγραμμα της Samsung, το οποίο περιλαμβάνει δεκάδες αυτοματοποιημένους ελέγχους στην “καρδιά” της συσκευής, δηλαδή στο hardware.

Οι έλεγχοι αυτοί ψάχνουν για προβλήματα/σφάλματα του επεξεργαστή, των ασύρματων συνδέσεων, του κυκλώματος φόρτισης, της στάθμης σήματος και της ικανότητας επικοινωνίας, την εσωτερική κατανάλωση μπαταρίας της συσκευής, τους κύκλους φόρτισης της μπαταρίας, το σωστό και επιθυμητό επίπεδο αδιαβροχοποίησης της συσκευής και πολλά άλλα. 

Παράλληλα, εκτελούνται και manual έλεγχοι που αφορούν την ποιότητα και την σωστή λειτουργία του ακουστικού / μικροφώνου / ηχείου, την σωστή απόκριση του touch panel, την βέλτιστη απεικόνιση της οθόνης (φωτισμός, contrast, καμένα pixel, κλπ), την άψογη λειτουργία όλων των καμερών της συσκευής (focus, pixels, calibration), κλπ.

Με αυτή την σημαντική διαδικασία, είμαστε βέβαιοι ότι η συσκευή που σας επιστρέφουμε επισκευασμένη, είναι έτοιμη για κορυφαία εμπειρία χρήσης!

υπηρεσία samsung Αδιαβροχοποίηση συσκευής

Αδιαβροχοποίηση συσκευής

Η αδιαβροχοποίηση αποτελεί ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά μιας Samsung συσκευής!*

Ένα κορυφαίο και μοναδικό χαρακτηριστικό που χαρακτηρίζει την συσκευή σας (Galaxy S series, Galaxy N series Galaxy A52+ series), είναι η πιστοποίηση προστασίας IP68/67!**

Ένα πολύ σημαντικό στάδιο επισκευής ενός εξουσιοδοτημένου service Samsung είναι η διαδικασία αδιαβροχοποίησης μετά την επισκευή. Αυτή γίνεται με την χρήση αυθεντικών ανταλλακτικών, κατάλληλου εξοπλισμού αλλά και αυτοματοποιημένων ελέγχων, και έτσι η συσκευή σας είναι και πάλι εντός των προδιαγραφών της Samsung!***

*(Galaxy S series [S7 και νεότερα], Galaxy N series [Νote 8 & νεότερα], Galaxy Α series [Α52, Α72, Α33, Α34, Α53, Α54, Α55]).

**(Πλήρης προστασία από την σκόνη, αδιάβροχο για 30 λεπτά βυθισμένο σε 1 μέτρο βάθος, σε γλυκό νερό).

*** Για εντός εγγύησης επισκευές. 

Επειδή νοιαζόμαστε!

Μια ολοκληρωμένη παροχή after sales service δεν περιλαμβάνει μόνο τεχνικά θέματα που αφορούν αποκλειστικά την συσκευή. 

Επίκεντρό μας είναι ο άνθρωπος, κι εμείς προσπαθούμε κάθε στιγμή να είμαστε υπεύθυνοι σε ό,τι κάνουμε, αξιόπιστοι στο αποτέλεσμα που παραδίδουμε και άξιοι της εμπιστοσύνης σας!

Είμαστε υπερήφανοι εκπρόσωποι της Samsung και πάντα έτοιμοι με όλη μας τη διάθεση για να δώσουμε λύση σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, έτσι ώστε να καταφέρουμε να μετατρέψουμε μια δυσάρεστη κατάσταση όπως είναι η βλάβη μιας συσκευής, σε μια ευχάριστη εμπειρία! 

samsung care

Πληροφορίες Εγγύησης

Κινητά Τηλέφωνα & Tablets

Κινητά Τηλέφωνα & Tablets

24 ΜΗΝΕΣ
  •  
BlueTooth Hands Free

BlueTooth Hands Free

12 ΜΗΝΕΣ
  •  
Wearables

Wearables

24 ΜΗΝΕΣ
  •  
Πολιτική Εγγύησης

1. Οι περίοδοι εγγύησης και οι υπηρεσίες εγγύησης προορίζονται μόνο ως γενικές οδηγίες και ενδέχεται να υπάρχουν παραλλαγές.

2. Η περίοδος εγγύησης ισχύει από την ημερομηνία αγοράς από τον πρώτο πελάτη και είναι μεταβιβάσιμη μόνο μεταξύ τελικών καταναλωτών.

3. Η εγγύηση καλύπτει μόνο κατασκευαστικά ελαττώματα. Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτή δεν περιλαμβάνει αναλώσιμα είδη, όπως μπαταρίες, λαμπτήρες και τα δοχεία μελάνης, εκτός αν αναφέρονται παραπάνω υπό τον τίτλο «γενικές πληροφορίες».

4. Η ευθύνη της Samsung Electronics (ή του εξουσιοδοτημένου επισκευαστικού κέντρου) περιορίζεται στο κόστος επισκευής ή την αντικατάσταση του προϊόντος από την εγγύηση. Η εγγύηση ακυρώνεται εάν το ελάττωμα οφείλεται (όπως και αν προέκυψε) σε κακή χρήση, αμέλεια και παραβίαση ή εσφαλμένη ρύθμιση. Ακυρώνεται επίσης εάν η βλάβη οφείλεται σε τυχόν επεμβάσεις, αλλαγές ή/και επισκευές που πραγματοποίησαν μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

5. Επίσης, η εγγύηση ακυρώνεται μεταξύ άλλων στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Για την επισκευή ενός οικιακού προϊόντος που χρησιμοποιείται σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον.
- Για επισκευή που οφείλεται σε κακή εγκατάσταση στο σπίτι σας.
- Για επισκευές σε οποιοδήποτε προϊόν, του οποίου ο αριθμός σειράς έχει αφαιρεθεί.
- Σε περίπτωση που ένα βοηθητικό εξάρτημα το οποίο δεν παρέχεται ή συνιστάται από τη Samsung προκαλέσει προβλήματα ή βλάβες που συνδέονται με ή χρησιμοποιούνται σε σχέση με το προϊόν.

6. Τα νόμιμα δικαιώματα των καταναλωτών με βάση την ισχύουσα εθνική νομοθεσία που προκύπτουν από τη σύμβαση πώλησης ή με άλλο τρόπο δεν επηρεάζονται από την παρούσα εγγύηση.

7. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους εγγύησης του προϊόντος παρακαλούμε συμβουλευτείτε το έντυπο εγγύησης που συνοδεύει το προϊόν.

 

Εγγύηση Ευρωπαϊκού Χώρου

Η Samsung παρέχει περιορισμένη εγγύηση κατασκευαστή σε καταναλωτές που αγοράζουν εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετίας («Ευρώπη») ένα προϊόν που διατέθηκε από τη Samsung στην Ευρώπη.
Οι καταναλωτές μπορούν να αιτηθούν την παροχή υπηρεσιών εγγύησης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Το δικαίωμα εγγύησης (περίοδος εγγύησης και παροχή υπηρεσίας) θα είναι εκείνο της χώρας στην οποία πραγματοποιείται το αίτημα εγγύησης.
Περισσότερες πληροφορίες για την εγγύηση εντός Ευρώπης μπορείτε να βρείτε εδώ.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτή είναι μία οικειοθελής εγγύηση κατασκευαστή που παρέχει επιπρόσθετα δικαιώματα και δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα των καταναλωτών από την πώληση αγαθών σύμφωνα με την εφαρμοστέα εθνική νομοθεσία.
Για να ζητήσουν την παρούσα εγγύηση, οι καταναλωτές πρέπει να προσκομίσουν την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (όταν το προϊόν αρχικώς πωλήθηκε στον καταναλωτή).
Τυχόν προωθητικές ενέργειες που παρατείνουν ή επεκτείνουν τους όρους της περιορισμένης εγγύησης κατασκευαστή, ισχύουν μόνο για τη συγκεκριμένη χώρα και δεν μπορούν να αποτελέσουν αξίωση σε χώρες άλλες από αυτή που πραγματοποιεί την προωθητική ενέργεια.    

 

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών

Για οποιαδήποτε πληροφορία για το προϊόν σας επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ελλάδα: Από σταθερό: 80111-SAMSUNG (80111 7267864), αστική χρέωση Από κινητό: 210 6897691 Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00-15:00.

Προϊόν εκτός Ευρωπαϊκού Χώρου και Ελβετίας

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε χώρα που δεν ανήκει στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και την Ελβετία και δεν είναι προς πώληση στη χώρα σας ενδέχεται να είναι επισκευάσιμα, μετά από επιβεβαίωση, στη χώρα σας.

Εάν το προϊόν σας μπορεί να επισκευαστεί, ένα εκτιμώμενο κόστος και ο αναμενόμενος χρόνος επισκευής θα σας παρέχεται σε ένα εξουσιοδοτημένο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης. Για αυτά τα προϊόντα, ο χρόνος επισκευής μπορεί να είναι μεγαλύτερος από το συνηθισμένο.

Σε ορισμένες περιπτώσεις το προϊόν σας ενδέχεται να μην είναι επισκευάσιμο, ενδεικτικά:

- Εάν το ανταλλακτικό δεν είναι διαθέσιμο (για παράδειγμα εάν το προϊόν δεν είναι πλέον σε παραγωγή).
- Εάν οι προδιαγραφές του προϊόντος διαφέρουν σημαντικά από τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση στη χώρα σας.
- Εάν το περιβάλλον υπηρεσιών (εύρος ζώνης ή τάση) είναι διαφορετικό στο προϊόν από αυτό της χώρας σας.